Tuesday, 21 June 2011

.:: SURAT UTK SAHABAT vol 1 ::.

Ada kala kita up dan ada kala kita down. Masa kita down, kita cenderung untuk buat salah.
Walaupun kita dah janji pada diri kita, semua itu seperti dilupakan. Tapi selepas itu, kita mula rasa menyesal. Bodohnya apa yang telah kita buat. Kadang-kadang, susah nak faham apa yang berlaku ni. Sebab itulah, pada masa tersebut, kita memerlukan orang yang memahami dan dapat berkongsi masalah. Bukan untuk menyelesaikan masalah, tapi sekadar untuk memahami.

.
.
.
.
.

malam ini sy rindukan seorang sahabat yang sentiasa membuat saya gembira. sentiase hepi dgn nye. kami berkenalan di kmkn. 1st kenal dulu sy rase die agak sombong. yelah bdk bandar kan. then sy chop die bdk smbong kelas kami. ohh..kami sekelas yer. after da kenal & makin rapat baru sy tahu peribadi die sbenar. die sowg sahabat yg sgt baek. die slalu bagi nasihat kat sy. bg pandangn & cdangan. kami slalu kongsi masalh . xkire besar or kechik. kami slalu spent mase same2. she is a gud listener to me. penyimpan rahsia t'besar sy. even sy slalu marah2+maki2, die xpenah jao an diri dr sy. but die setia jer pasang telinge dgr sy mencarut. tanx babe :)

dlm pershabtan, mmg x blh lari dr p'selisihan pndapat. b'masam muka. yup..kami penah gado. gado besar bg sy. but dr peristiwa tue, buat hbungn kami makin rapat. makin rapat than bfore. skarng da masok 2 tahon usia p'shabtan kami. still mcm dulu. she is my bff until now. yup..after matrik, kami b'pisah. die smbung stdy kt utara, sy d barat. kami slalu jgk jmpe kalao ade mase yg sesuai.

sy harap p'shabatan kami everlasting & always in our heart.


oke! nur umira rashid..sy rindu kamu :)

babe : aku arap ko sentiase ade ngn aku. bkn tym senang jer. hope ko ade tym aku susah jgk.
tanx for everything ehh..^_^
love u..






..incik bintang..

..bantu dia memejamkan matanya..
..sinari dia di setiap mimpi
indahnya..
..terangi tidurnya disetiap malam..
..dan katakan padanya..
..aku bahagia menjadi Sahabatnya..










Resapilah sebuah perkenalan kerana d situ ada kenangan..
syukurilah sebuah hubungan kerana d situ ada kerinduan..
hargailah sebuahh Persahabtan kerana d situ engkau temukan sebuah kebahgiaan..


^_^

withlove,
maisarah kamaruzaman..


8 comments:

humirako said...

thanks...aku juga rindu kamu..huhu

fiQ'Ra said...

ukhuwah itu indah ^^

syashafie said...

sweet sngt :)

Maisarah said...

humirako : <3

fiq'ra : btol3...^_^

Maisarah said...

syashafie : tanx :)

Jer ... said...

welcome . haha :D

Maisarah said...

jer : welcome ?? hehe ^_^

teyn teyn said...

sahabat ? tak kenal maka tak cinta . hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...