Sunday 22 May 2011

..NuR KaSiH..

: assalamualaikum readers....^^


hehe...ini cerita yg t'tangguh semalam...semalam saya kuaw nan si chantek ida & k.ain..
biase la weekend an..sape yang na dok bilik..kolej ney pe je yg ade...lau xkuaw pom m'buta jer keje..adoi...yg paling xbesh ble kuaw, DUET terbang melayang xmo ikot balik bilik..betol ta??
pokai la cmni...hmm =.='

tape2...pasney saya na b'usaha jimat2 da (kalo lah boley..hmmm) ! yg pntg usaha..ye dak??
hehe..kami ke The Mines jer...yg paling dkat...g jao2 kang byk lak yg terbang..hehe
tp The Mines pom oke what..yg paling besh bole naek cruise..tambang rm2 jer..murah an?? yela..dekat je.. :)

sambung...kteowg b'tiga kuaw actually na tgk NUR KASIH..lakonan si Remy Ishak & Tiz Zaqyah..ta la besh mane pom...tp oke la..saya bagi 3.2 bintang jer..boley eh?? hehe
memang byk pengajaran yg bole kite amik dr ctew 2..yela bkn byk ctew yg ade elemen islamic kt malaysia ney..yg byk ctew sal mat rempit..btol ta der??
disebabkan saya xlayan drama Nur Kasih yg b'siaran d Tv3 dulu2,so saya kurang paham ctew ney...1st2 pom xtao sape adam sape aidil...ps2 sebok la tnye jiran sebelah..mujo k.ain baek layan jer saya ney..hehe ^^


sinopsis Nur Kasih :

Nur Kasih The Movie ini yang turut menjadikan Jordan sebagai lokasi utama penggambaran mengisarkan kehidupan 6 tahun kemudian 3 jiwa yang sentiasa diuji ini. Aidil yang sememangnya seorang lelaki yang tabah kini meneruskan hidupnya bersama dua anak kecilnya tanpa isteri tercinta disisi. Adam yang mula menjumpai jalan lurusnya, berusaha untuk mngekalkan laluannya tanpa menyimpang lagi dan Nur Amina, seorang gadis suci ini semakin kental melalui cabaran hidup sebagai seorang isteri. Ketiga-tiga jiwa ini masih memerlukan antara satu sama lain. Di saat getir seakan mahu memisahkan Adam dan Nur, Aidil setia diantara keduanya walaupun dirinya juga dihimpit kerinduan teramat. Masih adakah sinar bahagia untuk mereka bertiga akhirnya? Inilah perjalanan hidup mereka dalam usaha mereka mendapatkan pencarian sebenar erti kehidupan. Abadi selamanya.


* nak suami cmni..romentik jer..hihi*
"Tiada cinta yang kekal abadi selain cinta Illahi..bersedia menghadapi apa jua takdir Nya.."
p/s : kami makan2+muvi-ing+tapao+snap2 pic,then balik..yeay !! ^_^

* welcome to Mines City *


* permandangan luar The Mines *


* da sampai..yeay ! jum masok.. :P *


* saya jumpe pakwe...jgn jeles k.. *


* si chantek k.ain & ida *




* saya & si ayu jelita *





* saya & si chantek rupawan *



* ida+sarah+k.ain *



* noname*








withlove,
MaisarahKamaruzaman..

6 comments:

Anonymous said...

wah..semua kmkn! santek2!

Maisarah said...

smangat kmkn..huhu..tanx dear :)

akubukankau said...

weee...chantek baju awkkk..beli kat mne??haha

Maisarah said...

humirako: suke? nnt saya beli utk awk 1 eh.. :)

akubukankau said...

yeayy..ade org nak tolong beli baju..nak kaler merah eh

Maisarah said...

humirako : xde la kaler merah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...